دانشگاه هنر اصفهان
1402/09/20 /Dorsapax/Data/Sub_0/File/enews_EToolsFile_RR999-afd6815d-4bae-432c-8f08-8dc59be48007.jpg
کسب رتبه برتر بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان در حوزه ی تحلیل و بررسی سومین جشنواره ی مالک اشتر

به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان سومین جشنواره ی مالک اشتر پنج شنبه 16 آذر مصادف با روز دانشجو در دانشگاه اصفهان همراه با اعلام برگزیدگان این جشنواره و دستاوردهای دانشجویان بسیجی استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه استاندار اصفهان، فرمانده کل سپاه اصفهان و آقای دکتر خواجه احمد عطاری رییس دانشگاه اصفهان نیز به عنوان مهمان حضور داشتند.

بسیج دانشجویی دانشگاه هنر نیز در حوزه ی تحلیل و بررسی این دوره از جشنواره رتبه ی برتر را به دست آورد.


🖋 پیام مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان در پی کسب رتبه ی برتر معاونت تحلیل و بررسی پایگاه بسیج دانشجویی شهیدآوینی دانشگاه هنر اصفهان در جشنواره مالک اشتر استان اصفهان

بسم اللّٰه الرحمن الرحیم

همسنگران عزیز و برادران گرانقدر؛

 اعضای محترم معاونت بررسی و تحلیل

پس از حمد خدا و سلام بر مادر عزیزمان حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت ایام استکبارستیزی دانشجویان، از شما بابت تلاش، صبر و تفکر در راستای شناخت مسائل دانشگاه و پیچیدگی های آن و باز کردن مسیر برای حل این مسائل قدردانی می کنم.
نیک مستحضرید؛ اکنون که در جشنواره مالک اشتر ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان، عنوان موفق ترین رده در حوزه ی بررسی و تحلیل میان تمام پایگاه های بسیج دانشجویی استان را کسب نموده اید مسئولیت شما دوچندان خواهد شد زیرا شما به عنوان نمونه و الگوی یک مسیر سخت، شناخته شده اید و ردپای شما جایگاه مطمئنی برای قدم های آیندگان و دیگران است، همچنین با علم به تجارب سال های گذشته ی بسیج می دانید که اخلاص، درگیر حاشیه نشدن و حضور جهادی در میدان، شما را به درک بهتر و تحلیل درست تر و حل مسائل خواهد رساند پس با نگاهی جدید به موقعیت خود و تعریف جدیدی از این جایگاه ضمن استعانت از خداوند متعال با قدرت ببیشتر به سمت اهداف و آرمان های عالی حرکت کنید.
بی شک این موفقیت باعث تزریق روحیه به دیگر حوزه های فعال بسیج از جمله حوزه های جهادی، علمی، فرهنگی هنری، بین الملل و سیاسی است، شما نشان دادید که می توان به جای بهانه تراشی برای موانع موجود، چاره اندیشی کرد.
بار دیگر از شما هنرجویان مدرسه ی عشق تشکر می کنم که این بار در کلاس معرفت، به درجه ی استادی نائل آمدید، بر ما منت نهید و در این ایام فاطمیه برای ما دعا کنید.

خدا یار و یاور و نگهدارتان باشد.

کامل القصور

جواد اشرف

18 آذر 1402

بسیج دانشجویی شهید آوینی

دانشگاه هنر اصفهان


مدرسه ی عشق و هنر:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 1314
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal